Вопрос по PhysicsJS

Разбираюсь с PhysicsJS. Во код с оф страницы документации
Physics(function(world){

  var viewWidth = 500;
  var viewHeight = 300;

  var renderer = Physics.renderer('canvas', {
    el: 'viewport',
    width: viewWidth,
    height: viewHeight,
    meta: false, // don't display meta data
    styles: {
        // set colors for the circle bodies
        'circle' : {
            strokeStyle: '#351024',
            lineWidth: 1,
            fillStyle: '#d33682',
            angleIndicator: '#351024'
        }
    }
  });

  // add the renderer
  world.add( renderer );
  // render on each step
  world.on('step', function(){
    world.render();
  });

  // bounds of the window
  var viewportBounds = Physics.aabb(0, 0, viewWidth, viewHeight);

  // constrain objects to these bounds
  world.add(Physics.behavior('edge-collision-detection', {
      aabb: viewportBounds,
      restitution: 0.99,
      cof: 0.99
  }));
  
  // add a circle
  world.add(
      Physics.body('circle', {
        x: 50, // x-coordinate
        y: 30, // y-coordinate
        vx: 0.2, // velocity in x-direction
        vy: 0.01, // velocity in y-direction
        radius: 20
      })
  );

  // ensure objects bounce when edge collision is detected
  world.add( Physics.behavior('body-impulse-response') );

  // add some gravity
  world.add( Physics.behavior('constant-acceleration') );

  // subscribe to ticker to advance the simulation
  Physics.util.ticker.on(function( time, dt ){

      world.step( time );
  });

  // start the ticker
  Physics.util.ticker.start();

});

А вот html

<head>
<meta charset="UTF-8">
<title>Game</title>
<style>
</style>
</head>

<body>
<canvas id= "viewport" width="500" height="300"></canvas>
<script src='PhysicsJS-0.7.0/dist/physicsjs-full.js'></script>
<script src='main.js'></script>
</body>

</html>

При запуске высота канваса устанавливается в 0. В чем проблема?